Followers

#5

Hi peeps ! Bertemu lagi kite dalam entry yang baru. Korang sehat ? Harap-2 nye sehat macam aku yang semakin sehat ni heee. Okay harini entry aku berkisar pasal sorang bestfriend aku yang merangkap kakak aku. Korang tahuu, kitorang kenal taksampai setahun, meby 6bulan gituu. Tapi sayang nye susah nak citaa..

Noor Sakinah binti Wakiran yang kebiasaannye aku panggil ‘Kinot’. Aku mulaa kenal die sejak aku masok form6 kat SMKDHHY. Tapi mase mula-2 masuk, die taklayan kitorg & the gang sebab die ade membe. Then, aftaa membe die kena pindah g kelas 2, die sorg. Diam j. taklayan ponn budak-2 kami HAHA kesian dohh. Tapi taklame pastuu, die mula campur ngan kitorang. Then, kami pndah masuk kelas baru, die duduk satu baris ngan aku, means; 1 baris 3 org. jiran tetangga jugak lahh. Aftaa tu, baru kita rapat. Kita dah mulaa begabung HAHA mcm ultraman tuwww HIKK aku senang citaa masalah aku kat diaa. Die banyak tahu masalah aku. Kekdg die yang bagi support kat aku. Die yang pujuk aku. Sebabtu lahh aku makin rapat ngan diee. Sepanjang aku dgn die, banyak sgt bende yang kitorg buad sesame. Eksiden sesamee, mandi gunung sesame, ponteng sch sesame, hang sesame. Memang takley nak kira la bape banyak kali kitorang besamee. 



Now die dah pergi, tinggalkan aku & yang lain-2 sebab die nak sambung study kat UiTM Seri Iskandar, Perak. So, kalau sesape yang dapat kat sane, pls jagekan die untuk aku. Aku sayang die sgtt :/ Mase first time die nak habak citaa die dpt UiTM, aku dah agak yang die dapat, pastu aku memang sedeh gilaa time tu. Aku dapat tahu j, aku terus nangis. Aku citaa kat mak aku. Aku citaa kat boyfie aku. Citaa kat sumaa. Aku nak jaohkan diri dari die sebab bagi aku die jahat sebab nak tinggalkan aku kat sini tapi aku taksepatutnyaa cmtu. Aku kena sokong die sbb die takley nak bawak form6 yang kami bawak. Lepastu, aku cakap kat diri aku, memang tu rezeki die. Kita dah takley nak buad hapee. So, aku terimaa j dgn redha walaupon aku sedeh amatt. Lepas die dah benti form6, aku rindu die. Aku selalu rindu diee. Kekdang kitaa jumpe kat luar. Janji hang sesame. Aku lepak umaa die. Hmm ape korang rase if korang kat tempat aku ? sedeh tak ? aku ni yang merasa lagi pedih kott. Awakkkkk :’(

p/s : awak,, bila awak kat sanee, pls ingat senarai yang berikut :-
  •  Jangan nakal-2 kat sana
  •  Jage diri baek-2
  • Jangan carik lain, nanti erul nangis HAHA
  • Carik kawan yang baek-2
  • Study rajin-2
  • Janji jangan lupaa kami kat sini
  • Jage aurat kat sanaa, jgn terikot kite sobsss
  • Pastikan, awak selalu sayangkan kite
  • If ade org buli, OTS kite dtg hentak budak tuww
  • If ade mslh, bgtahu kite cepat-2. Pasti kita tlg
  • Jgn ponteng kelas okay
Banyak lagi nak senaraikan tp kite sedeh tau awakkk. Sobsss :/Take care sayang, I love you. I always miss you 
Awakk, jangan nangis lagi tauu. Kite syg awak ponn. Carik kawan biar taksunyi  

No comments: